مراحل تکمیل سایت
ابتدا وارد سامانه جامع روابط کار شده و ورود به سامانه را بزنید.
با توجه به دستورالعمل های جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلیه متقاضیان بایستی در سامانه جامع روابط کار حساب کاربری داشته، و از طریق حساب کاربری مذکور وارد پنل کاربری خود در سامانه اخذ گواهینامه تائید صلاحیت ایمنی پیمانکاری شوند. نحوه احراز هویت و دریافت نام کاربری و گذر واژه را از بخش احراز هویت دنبال کنید
به ترتیب تصاویر زیر پیش بروید.
بخش اول: مشخصات پیمانکار
شامل دو بخش میشود
مشخصات پیمانکار
- نوع شخص
حقیقی / حقوقی (با توجه به نوع ثبت نام به طور خودکار ثبت می شود)
- نام شرکت/ موسسه
به صورت خودکار بر اساس شناسه ملی شرکت ثبت می شود
- شناسه ملی شرکت
با توجه به نوع ثبت نام به طور خودکار ثبت می شود
- شماره ثبتی شرکت
طبق روزنامه تاسیس وارد و چک می شود
- تاریخ ثبت شرکت
طبق روزنامه تاسیس وارد و چک می شود
- موضوع اساسنامه شرکت
طبق اساسنامه شرکت به صورت کامل وارد شود.
- موضوع قراردادها
بر حسب پروژه های فعال و جاری باید موضوع ها بیان شود.
- کد ملی مدیرعامل
مدیر عامل طبق روزنامه وارد و چک شود
- نام و نام خانوادگی مدیرعامل
به صورت دقیق طبق شناسنامه همراه با پسوند و پیشوند نوشته شود
- مدرک تحصیلی مدیرعامل
آخرین مدرک تحصیلی وارد شود
- رشته تحصیلی مدیرعامل
عنوان دقیق رشته تحصیلی وارد شود.
- نوع فعالیت
از بین فعالیت های زیر یک یا چند مورد طبق پروژه ها انتخاب شود
ساختمان | آب | راه و ترابری | صنعت و معدن | نیرو |
تاسیسات و تجهیزات | کاوش های زمینی | ارتباطات | کشاورزی | خدمات |
مرمت آثار باستانی | خدمات مشاوره مهندسی | نفت، گاز و پتروشیمی |
در انتها گزینه ثبت را زده تا اطلاعات به صورت کامل بارگذاری شود.
اعضای هیات مدیره
- کد ملی
کد ملی تمام اعضای هیات مدیره را تک به تک وترد کرده و استعلام میگیریم تا نام و نام خانوادگی به صورت خودکار ثبت شود.
نکته: در صورتی که بعد از استعلام کد ملی اخطار زیر داده شد و نام و نام خانوادگی را مشاهده نکردید حتما برای احراز هویت فرد مورد نظر به عنوان کارگر در سامانه جامع روابط کار قدام کنید.
- نام
بعد از استعلام در صورت ثبت نام در سامانه جامع روابط کار خودکار ثبت میشود.
- نام خانوادگی
بعد از استعلام در صورت ثبت نام در سامانه جامع روابط کار خودکار ثبت میشود.
- سمت
از بین سمت های زیر یک مورد را طبق روزنامه رسمی انتخاب کنید
مدیر عامل | رییس هیات مدیره | نایب رییس هیات مدیره | عضو اصلی هیات مدیره | اعضای علی البدل |
نکته: فقط در صورتی مدیرعامل را در لیست هیات مدیره وارد نمائید که تمایل داشته باشید جهت آموزش ایمنی کارفرمایان معرفی شود یا دارای مدرک ۲۰ ساعته باشد.
نکته: تمامی سمت ها بجز عضو اصلی و عضو علی البدل فقط یکبار امکان ثبت دارند.
- این عضو دارای گواهینامه آموزش ایمنی کارفرمایان (۲۰ ساعته) می باشد ؟ چنانچه فاقد گواهی میباشید به دفتر انجمن به آدرس تبریز -خیابان ۱۷ شهریور جدید ساختمان آپادانا طبقه ششم دفتر انجمن HSE استان تحویل نمایید. ساعات کار همه روزه بغیر از روزهای تعطیل از ساعت ۹٫۳۰ لغایت ۱۳ مراجعه نمایید
فقط الزام است که مدیر عامل یا یک نفر از اعضای اصلی دارای این گواهینامه باشد
- شماره گواهینامه
شماره گواهینامه طبق مدرکی که بعد از امتحان برای شخص صادر میشود ثبت شود
- مرجع صدور گواهینامه
مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار
- تصویر گواهینامه
به صورت عکس با فرمت JPG با حجم زیر یک مگابایت بارگذاری شود.
در انتها گزینه ثبت را زده تا اطلاعات به صورت کامل بارگذاری شود.
- ویزایش/ حذف
بعد از ثبت افراد یک جدول طبق جدول زیر ایجاد میشود که امکان ویرایش و حذف نفرات ثبت شده را برای پیمانکاران امکان پذیر میکند
بخش دوم: مشخصات دفتر مرکزی
- کد پستی
کد پستی محل ثبتی در روزنامه وارد شود
- استان
حتما استانی که شرکت در آن ثبت شده است اعلام شود. انجمن های مربوطه طبق این فیلد برای هر استان مشخص میشود.
- شهرستان
شهرستان که شرکت در آن ثبت شده است اعلام شود
- آدرس
آدرس دقیق طبق روزنامه وارد شود.
نکته: برای افراد حقیقی در صورت نداشتن دفتر مرکزی ثبت آدرس محل سکونت الزامی است.
- تلفن ثابت به همراه کد شهر
تلفن دفتر مرکزی برای افراد حقوقی و تلفن محل سکونت برای افراد حقیقی ثبت شود.
- فکس به همراه کد شهر
در صورت وجود فکس ثبت شود.
- تلفن همراه
بعد از احراز حویت مدیر عامل در سامانه جامع روابط کار شماره همراه وارد شده به صورت خودکار در این بخض ثبت میشود. در صورت انجام فعالیت در این سایت پیامک برای این شماره ارسال میشود.
- آدرس ایمیل
آدرس ایمیل شرکت یا شخص ثبت شود
- آدرس وب سایت
در صورت وجود آدرس وب سایت ثبت شود
- نوع و مالکیت دفتر مرکزی
ملکی/ استیجاری بودن دفتر ثبت شود
- تاریخ انقضای اجاره
در صورت استیجاری بودن تاریخ اتمام اجاره ثبت شود
- تعداد پرسنل آقا در دفتر مرکزی
طبق لیست بیمه تعداد پرسنل اقای مشغول در دفتر مرکزی ثبت شود
- تعداد پرسنل خانم در دفتر مرکزی
طبق لیست بیمه تعداد پرسنل خانم مشغول در دفتر مرکزی ثبت شود
- تعداد کارگران آقا در پروژه
طبق لیست بیمه تعداد پرسنل اقای مشغول در مجموع پروژه ها ثبت شود
- تعداد کارگران خانم در پروژه
طبق لیست بیمه تعداد پرسنل خانم مشغول در مجموع پروژه ها ثبت شود
- تعداد کارگران آقا آموزش دیده دوره ایمنی(۸ساعته)
طبق لیست بیمه تعداد پرسنل اقای دارای گواهینامه دوره ایمنی عمومی ثبت شود
- تعداد کارگران خانم آموزش دیده دوره ایمنی(۸ساعته)
طبق لیست بیمه تعداد پرسنل خانم دارای گواهینامه دوره ایمنی عمومی ثبت شود
نکته: طبق قانون تمامی افراد لیست بیمه(بجز نفرات با سمت کارمند اداری) باید دارای گواهینامه دوره ایمنی کارگری دارای هولوگرام یا بارکد باشند.
- کد کارگاه دفتر مرکزی
کدی است که باید از سازمان تامین اجتماعی برای کارگاه گرفته شود.
در انتها گزینه ثبت را زده تا اطلاعات به صورت کامل بارگذاری شود.
بخش سوم: گواهینامه تایید صلاحیت پیمانکاری
نکته:نام مدیر عامل باید در روزنامه رسمی با گواهینامه صلاحیت پیمانکاری مطابقت داشته باشد.
- آیا دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری می باشید ؟
این فیلد همان رتبه بندی یا گرید شرکت میباشد و داشتن این گواهینامه الزامی است .
در صورتی که هنوز دریافت نکرده اید یا تاریخ آن منقضی شده است نسبت به دریافت یا تمدید آن اقدام شود.
- مرجع صدور مجوز پیمانکاری
لیست کاملی از مراجع ذکر شده است اما مراجع معتبر شامل موارد زیر است.
استانداری یا سازمان مدیریت( سازمان برنامه و بودجه) – گواهینامه صلاحیت پیمانکاری / مشاوره
اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی – گواهینامه صلاحیت خدماتی
وزارت صنعت معدن و تجارت – پروانه بهره برداری
وزارت صنعت معدن و تجارت – جواز کسب( فقط برای اشخاص حقیقی قابل استفاده است.)
- شماره مجوز پیمانکاری
بالا سمت چپ گواهینامه ذکر شده است.
- زمینه فعالیت بر اساس مجوز پیمانکاری
در رتبه بندی ذکر شده است و به طور دقیق ثبت شود.
- آیا در سنوات گذشته گواهینامه اخذ صلاحیت ایمنی پیمانکاری از وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اخذ نموده اید؟
در صورتی که در سال های قبل صلاحیت ایمنی اخذ نمودید بله و در غیر این صورت خیر را بزنید.
- شماره آخرین صلاحیت ایمنی پیمانکاران
در صورت دارا بودن صلاحیت ایمنی شماره آخرین صلاحیت ثبت شود
- سال اخذ صلاحیت ایمنی پیمانکاران
در صورت دارا بودن صلاحیت ایمنی سال اخذ صلاحیت ثبت شود
بخش چهارم:سوابق فعالیت( کارگران ، تجهیزات، حوادث، مسئول حفاظت فنی)
این قسمت شامل شش قسمت مجزا می باشد.
تعریف پروژه
آیا شرکت/شما دارای پیمان می باشد ؟ اگر شرکت پروژه جاری نداشت گزینه خیر را زده و رد میشود و پیغام زیر را مشاهده میکند.
متقاضی محترم در صورتی که فاقد پیمان می باشید امکان صدور مدرک تائید صلاحیت ایمنی پیمانکاری وجود ندارد، در صورت شرکت در مناقصه (با ارائه مستندات لازم) به همراه ارائه گواهی محضری مبنی بر فقدان پیمان و تکمیل بودن کلیه مدارک از جمله گواهی های آموزشی پس از ثبت کلیه مراحل و ارسال آن می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مراجعه نماید. و اقدام به دریافت معرفی نامه نماید.
اگر پروژه فعال داشت طبق مراحل زیر سایت را تکمیل میکند.
نکته: در این بخش فقط پروژه های جاری و فعال ذکر شود. پروژه های تکمیل شده وارد نشود.
نکته: شرکت های دارای کارخانه یا شرکت هایی که پروژه ها در دفتر مرکزی انجام میشود( مشاور، آی تی و ….) باید کارخانه و دفتر مرکزی خود را به عنوان پروژه فعال لحاظ کنند.
- دستگاه اجرایی/ کارفرما
نام پروژه ها به تفکیک وارد شود.
جلوی نام پروژه شماره ردیف پیمان ذکر شود
اگر تمامی پروژه ها درر یک محل مثل دفتر مرکزی یا کارگاه و کارخانه انجام میشود فقط یک پروژه تعریف شود.
- استان
استان دقیق محل پروژه وارد شود.
- شهرستان
شهرستان دقیق محل پروژه وارد شود.( نزدیک ترین شهرستان از نظر فاصله زمانی به محل پروژه وارد شود)
- آدرس محل پروژه
آدرس پروژه به صورت دقیق و کامل وارد شود در غیر اینصورت بازرسی اتفاق نمی افتد.
کاربر گرامی، در صورتیکه آدرس پروژه را صحیح و کامل وارد نکنید، پرونده شما عودت شده و از مسیر صدور گواهینامه خارج خواهد شد
- تاریخ شروع
تاریخ شروع طبق قرارداد ثبت شده در سامانه تامین اجتماعی وارد شود
- آیا پیمان به اتمام رسیده است ؟
این پاسخ به منزله این است که پروژه تان به اتمام رسیده است. و همواره پاسخ منفی است زیرا پروژه های تمام شده بارگزاری نمیشود. پس همواره گزینه خیر را بزنید
- تاریخ پایان
بعد از این که سوال قبل را خیر بزنید این گزینه غیر فعال میشود. در صورت زدن بله باید تاریخ اتمام پروژه اعلام شود.
- تعداد کارگران آقا
طبق لیست بیمه تعداد پرسنل آقا مشغول در مجموع پروژه ها ثبت شود
- تعداد کارگران خانم
طبق لیست بیمه تعداد پرسنل خانم مشغول در مجموع پروژه ها ثبت شود
- تعداد کارگران حادثه دیده
تعداد پرسنل آسیب دیده در پروژه ثبت شود
- تعداد کارگران فوت شده
تعداد پرسنل فوت شده در پروژه ثبت شود
بعد از ثبت اطلاعات یک جدول طبق جدول زیر ایجاد میشود که امکان ویرایش و حذف پروژه های ثبت شده را برای پیمانکاران امکان پذیر میکند.
نکته: در صورتی که گزینه ویرایش و حذف برای شما غیر فعال بود یعنی کارتابل شما دردسترس شرکت نیست.
دز این جدول در زیر هر قسمت از تیترها علامتی شبیه به اینتر کیبورد است که با زدن روی هر کدام وارد صفحه جدیدی میشوید که باید تکمیل شوند.
۱٫کارگران
- کد ملی
کد ملی تمام اعضای هیات مدیره را تک به تک وترد کرده و استعلام میگیریم تا نام و نام خانوادگی به صورت خودکار ثبت شود.
نکته: در صورتی که بعد از استعلام کد ملی اخطار زیر داده شد و نام و نام خانوادگی را مشاهده نکردید حتما برای ثبت نام فرد مورد نظر به عنوان کارگر در سامانه جامع روابط کار قدام کنید.
- جنسیت
مرد/ زن
- نام
بعد از استعلام در صورت ثبت نام در سامانه جامع روابط کار خودکار ثبت میشود.
- نام خانوادگی
بعد از استعلام در صورت ثبت نام در سامانه جامع روابط کار خودکار ثبت میشود.
- سمت
طبق لیست بیمه سمت ها ثبت شود
- این عضو دارای گواهینامه آموزش ایمنی کارگران (۸ ساعته) می باشد ؟
تمامی افراد لیست بیمه تمام پرسنل باید دارای گواهینامه دوره ایمنی عمومی باشند.چنانچه فاقد گواهی میباشید به دفتر انجمن به آدرس تبریز -خیابان ۱۷ شهریور جدید ساختمان آپادانا طبقه ششم دفتر انجمن HSE استان تحویل نمایید. ساعات کار همه روزه بغیر از روزهای تعطیل از ساعت ۹٫۳۰ لغایت ۱۳ مراجعه نمایید
نکته: طبق قانون تمامی افراد لیست بیمه(بجز نفرات با سمت کارمند اداری) باید دارای گواهینامه دوره ایمنی کارگری دارای هولوگرام یا بارکد باشند.
- شماره گواهینامه
شماره گواهینامه طبق مدرکی که بعد از امتحان برای شخص صادر میشود ثبت شود
- مرجع صدور گواهینامه
مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار
- تصویر گواهینامه
به صورت عکس با فرمت JPG با حجم زیر یک مگابایت بارگذاری شود.
در انتها گزینه ثبت را زده تا اطلاعات به صورت کامل بارگذاری شود.
۲٫ تجهیزات
شامل موارد زیر میشود.
گروه | زیر گروه |
تجهیزات حفاظت از سر | کلاه ایمنی پلی اتلین |
کلاه ایمنی اکریلونیتریل بوتادین استایرن | |
کلاه ایمنی ترکیبات پشم شیشه | |
کلاه ایمنی آلومینیوم | |
سایر | |
تجهیزات حفاظت از صورت و چشم | عینک های دسته دار |
عینک های فنجانی | |
عینک ایمنی | |
گاگل مقاوم در برابر ضربات | |
گاگل مقاوم در برابر ذرات و گرد و غبار | |
گاگل مقاوم در برابر مواد شیمیایی | |
گاگل مقاوم در برابر اشعه شدید (لیزر) | |
گاگل مقاوم در برابر جوشکاری | |
نقاب محافظ صورت | |
ماسک محافظ جوشکاری | |
عینک اسید و نقاب مخصوص متصل بر روی کلاه ایمنی | |
سایر | |
تجهیزات حفاظت از گوش | گوشی های بیرون گوش یا ایرماف |
گوشی های داخل گوش یا ایرپلاگ | |
گوشی قالبی( سیلیکونی) | |
سایر | |
تجهیزات حفاظت از دست ها | دستکش های چرمی |
دستکش های لاستیکی ضخیم | |
دستکش های کاموایی | |
دستکش های اشبالتی | |
دستکش های کف اشبالت پشت برزنتی | |
دستکش های برزنتی | |
دستکش های لاستیک طبیعی | |
دستکش های ترکیبات پلیمری | |
دستکش های زره دار | |
دستکش های مقاوم در برابر گرما | |
دستکش های مقاوم در برابر سرما | |
دستکش لاستیک با مواد پلیمری خاص متناسب با ولتاژ | |
دستکش متناسب با فرکانس ارتعاشی | |
دستکش با پارچه ای با لایه سرب | |
سایر | |
تجهیزات حفاظت از پا | کفش های ایمنی با پنجه های محافظ فولادی |
کفش های ایمنی جنس چرم ( عایق برق) | |
کفش های ایمنی عایق شیمیایی | |
چکمه های ایمنی | |
گترهای حفاظتی | |
سایر | |
تجهیزات حفاظت از بدن | لباس( دوتکه) |
لباس نوع یکسره از جنس الیاف طبیعی | |
لباس نوع یکسره با درصدی الیاف طبیعی | |
لباس نوع یکسره مصنوعی | |
لباس نوع یکسره تماما از الیاف شیمیایی و صنعتی | |
لباس عایق سرما و رطوبت | |
لباس نسوز | |
لباس عایق شیمیایی | |
لباس حفاظتی در برابر گرما | |
پیش بند نایلونی( پیشگیری از ریزش آب) | |
پیش بند چرمی( جهت پیشگیری از ریزش پلیسه جوشکاری) | |
پیش بند سربی( جهت حفاظت در برابر پرتوهای رادیو اکتیو) | |
پیش بند پلی وینیل کلراید( جهت حفاظت از مواد شیمیایی) | |
سایر | |
تجهیزات حفاظت از سیستم تنفسی | ماسک های تصفیه کننده هوا |
ماسک های رساننده هوای اتمسفر | |
ماسک های حذف کننده ذرات | |
ماسک های حذف کننده گازها و بخارات | |
ماسک های الکتریکی تصفیه کننده هوا | |
ماسک های نجات | |
ماسک های کپسول سر خود | |
ماسک های هوارسان شیلنگی | |
ماسک های حذف کننده ذرات غیر روغنی | |
ماسک های حذف کننده ذرات مقاوم در برابر روغن | |
ماسک های حذف کننده ذرات عایق روغن | |
ماسک های کارتریج دار شیمیایی | |
ماسک های گازی | |
ماسک های کاغذی یا نمدی پوشش داده با زغال فعال | |
ماسک های نیم صورت | |
ماسک های تمام صورت | |
سایر | |
تجهیزات جلوگیری از سقوط و افتادن | کمربند ایمنی |
حمایل ایمنی (هارنس) | |
سایر | |
تجهیزات شستشوی اضطراری | سایر |
تجهیزات شناوری دریایی | جلیقه های نجات |
رینگ های نجات | |
سایر | |
تجهیزات حفاظتی خاص | سایر |
۳٫حوادث
آیا در این پروژه کارگران شما دچار حادثه شده است؟
بلی/خیر
در صورت بروز حادثه موارد زیر تکمیل شود.
- نوع حادثه
فوت | قطع عضو | نقص عضو |
جراحت | سوختگی | شکستگی |
- علت حادثه
دلیل بروز حادثه را به صوورت کامل شرح دهید
- گزارش حادثه بازرس کار یا کارشناس
گزارش بازرس از حادثه یا خلاصه آن را شرح دهید.
- تصویر گزارش حادثه بازرس کار یا کارشناس
تصویر گزارش بازرس به صورت عکس با فرمت JPG با حجم کمتر از ۱ کیلوبایت بارگزاری شود.
۴٫ مسئول حفاظت فردی
مسئول ایمنی باید دارای رشته مرتبط با ایمنی و بهداشت یاشد در غیر این صورت باید دوره های عمومی و ارزیابی ریسک را ببیند.
- کد ملی
کد ملی تمام مسئولین ایمنیرا وارد کرده و استعلام میگیریم تا نام و نام خانوادگی به صورت خودکار ثبت شود.
نکته: در صورتی که بعد از استعلام کد ملی اخطار زیر داده شد و نام و نام خانوادگی را مشاهده نکردید حتما برای ثبت نام فرد مورد نظر به عنوان کارگر در سامانه جامع روابط کار قدام کنید.
- نام مسئول
بعد از استعلام در صورت ثبت نام در سامانه جامع روابط کار خودکار ثبت میشود.
- نام خانوادگی
بعد از استعلام در صورت ثبت نام در سامانه جامع روابط کار خودکار ثبت میشود.
- تلفن همراه
شماره تماس که به نام شخص هست ثبت شود.
- شماره گواهی
در صورتی که گواهینامه تایید صلاحیت دو ساله دارد باید شماره گواهینامه بارگزاری شود در غیر این صورت مدرک دوره های عمومی یا ارزیابی
- تصویر گواهینامه تایید صلاحیت
تصویر گواهینامه تایید صلاحیت یا گواهینامه دوره ها به صورت عکس با فرمت JPG با حجم کمتر از ۱ کیلوبایت بارگزاری شود.
۵٫ تعهد مدیریت ریسک
فرم شماره ۷ در سربرگ شرکت با مهر و امضا بارگزاری شود.
مدارک گواهینامه آموزشی
این قسمت نیاز به تکمیل کردن ندارد و باید رد بشود.
پیمانکاران فرعی
آیا پیمانکار فرعی دارید ؟
بلی/خیر
دز صورتی که پروژه ها را به پیمانکار فرعی میسپارید باید موارد زیر را تکمیل کنید.
- کد ملی
کد ملی تمام اعضای هیات مدیره را تک به تک وترد کرده و استعلام میگیریم تا نام و نام خانوادگی به صورت خودکار ثبت شود.
نکته: در صورتی که بعد از استعلام کد ملی اخطار زیر داده شد و نام و نام خانوادگی را مشاهده نکردید حتما برای ثبت نام فرد مورد نظر به عنوان کارگر در سامانه جامع روابط کار قدام کنید.
- نام مسئول/ مدیر عامل
بعد از استعلام در صورت ثبت نام در سامانه جامع روابط کار خودکار ثبت میشود.
- نام خانوادگی مسئول/ مدیرعامل
بعد از استعلام در صورت ثبت نام در سامانه جامع روابط کار خودکار ثبت میشود.
- تلفن همراه
شماره تماس که به نام شخص هست ثبت شود.
- نوع فعالیت
حوزه فعالیت و نوع اقداماتی که انجام می دهد را ثبت کنید
- کد کارگاه پیمانکار فرعی
کدی است که باید از سازمان تامین اجتماعی برای کارگاه گرفته شود.
بارگزاری مدارک
حجم فایل انتخاب شده باید کمتر از ۱ مگابایت باشد.
فایل انتخابی باید یکی از فرمت های jpg/jpeg/png/gif/bmp باشد.
از خوانا بودن تصاویر ارسالی اطمینان حاصل فرمایید.
فایل ها به صورت PDF بارگزاری نشود.
- تصویر سند مالکیت / اجاره نامه دفتر مرکزی
اجاره نامه معتبر با کد رهگیری یا تصویر سند مالکیل طبق آدرس موجود در روزنامه بارگزاری شود.
- تصویر گواهی صلاحیت پیمانکاری
رتبه بندی معتبر با نام مدیرعاملی که در روزنامه رسمی آمده است بارگزاری شود.
- تصویر مفاصاحساب
طبق جدول ۱۰ اظهارنامه مالیاتی۹۹ (درامد ناخالص پیمانکاری/ارائه خدمت) برای پروژه های تمام شده مفاصاحساب یا تحویل دائم بارگزاری شود
در صورتی که در بیمه پروژه ای فعال خورده است اما تحویل داده شده تحویل دائم یا نامه از کارفرما به همراه مفاصاحساب ها بارگذاری شود.
- استعلام گزارش بازرسی
فیش واریزی ۱۱۰ هزار تومانی در این بخش بارگذاری شود
- تصویر استعلام دارایی/جدول ۲۰ اظهارنامه مالیاتی(درامد ناخالص پیمانکاری/ارائه خدمت)
کل اظهارنامه باید بارگزاری شود.
- لیست بیمه تامین اجتماعی پرسنل (درصورت فعال بودن- به صورت زیپ)
نام کاربری و رمز عبور سامانه تامین اجتماعی شرکت در فایل ورد جدا (قابل کپی کردن) نوشته شود و به همراه لیست و فیش واریزی بیمه آخرین ماه پرسنل بارگزاری شودو تا زمان اتمام بازرسی تغییر داده نشود.
- اساسنامه (بصورت فایل زیپ)
تمام اساسنامه به همراه اظهارنامه مالیاتی بارگزاری شود.
- تصویر آگهی تاسیس
تصویر روزنامه تاسیس به صورت واضح بارگزاری شود.
- آخرین آگهی تغییرات (بصورت فایل زیپ)
تصویر آخرین آگهی تغییرات اعضا ، آدرس ، نام و … بارگزاری شود.
ارسال اطلاعات پرونده
تمامی موارد بارگزاری و ثبت شده در این قسمت قابل مشاهده است که توجه به نکات زیر قبل از ارسال حتیز اهمیت است.
- در صورت وجود علامت سطل زباله در هر بخش از این صفحه حتما روی آن کلیک کنید تا پاک شود( این موارد برای شرکت های تمدیدی است و از کارتابل قبلی وارد شده است)
- در مقابل نام افراد حتما شماره گواهینامه و تصویر را چک کنید و اگر تصویری به دلیل مشکلات سامانه بارگزاری نشده یا حذف شده بود، مجدد بارگزاری شود.
- از ابتدا چک کنید که هیچ فیلدی از اطلاعات پاک نشده باشد.
- استان، شهرستان و آدرس دقیق پروژه ها که نیرو ها در آن فعال هستند حتما مجدد چک شود.
- فایل های بارگزاری شده مجدد از این بخش باز شود تا در صورت ناخوانا بودن و یا باز نشدن فایل ها دوباره فایل درست بارگزاری شود.
بعد از چک کردن مجدد تمامی موارد بالا برای ادامه روند صدور گواهینامه انجمن ایمنی و بهداشت حرفه ای و محیط زیست استان آذربایجان شرقی را از بین مبادی های معرفی شده را انتخاب کنید.
تیک ( اینجانب ————- مدیرعامل شرکت ————- صحت کلیه اطلاعات وارد شده را تائید می نمایم.) را بزنید.
بعد از فعال شدن گزینه ارسال اطلاعات پرونده، پرونده شما برای انجمن ارسال می شود.
بروز رسانی اطلاعات
این گزینه قبل از ارسال اطلاعات پرونده برای شما فعال است. اگر اطلاعاتی تغییر کرده است اما سیستم به شما اجازه تغییر در آن را نمیدهد، میتوانید با زدن این گزینه به مدت ۱ ساعت تغییرات مورد نیاز را اعمال کنید.
معرفی نامه
در این بخش شرکت هایی که فاقد پروژه بودند و برای گرفتن معرفی نامه دوماهه اقدام کرده بودند میتوانید معرفی نامههای صادر شده توسط اداره کار مشاهدهه نمایند.
در خواست تمدید گواهینامه
شرکت هایی که قبلا گواهینامه را دریافت کرده اند، جهت تمدید باید ابتدا ۴۵ الی ۶۰ روز قبل از تاریخ ابطال گواهینامه خود از این قسمت درخواست تمدید گواهینامه را ثبت کنند.
نکته: بعد از ثبت درخواست اصل گواهینامه دو سال قبل و اظهارنامه مالیاتی دو سال اخیر را به صورت فیزیکی به اداره کل کار تحویل داده تا سامانه باز شود و موارد را به روزرسانی کند.
درخواست تغییر اطلاعات
در صورتی که نیاز به تغییر در اطلاعات پرونده خود دارید از فرم زیر اقدام کنید.
نکته مهم: در صورتی که اداره کل با درخواست تغییر شما موافقت نماید. گواهینامه فعلی شما باطل خواهد شد.
مواردی که نیاز به تغییر دارند را بیان کنید.
کمیته حفاظت فنی
این گزینه در صورتی برای شما فعال است که تمامی مراحل تشکیل پرونده را انجام داده باشید و بعد از بازرسی، کمیته تشخیص صلاحیت پرونده شما را رد کند.
در این بخش میتوانید تا ۱۵ روز بعد از رای کمیته درخواست تجدید نظر کنید تا مجدد پرونده شما بررسی شود.
گردش کار پرونده
در این قسمت تمام روند پرونده از ثبت نام اولیه تا صدور گواهینامه و هر اتفاقی که در طی این مسیر رخ داده است قابل مشاهده است.
شرکت ها موظف هستند بعد از ارسال اطلاعات به مبادی موردی نظر بخش گردش کار پرونده را چک کنند تا پیغام هایی اعم از نواقص سایت، مدارک فیزیکی و … را مشاهده کرده و در اسرع وقت پیگیری کنند.
راهنمای سیستم
توضیحات کلی درباره روش کار با سیستم ارائه شده است.
ارتباط با پشتیبانی
با ورود به این بخش و زدن افزودن تیکت جدید میتوانید برای پشتیبان سایت پیغام بگذارید.
خروج
بعد از تکمیل سایت و ارسال آن میتوانید از سایت خارج شوید.